En upplevelse, ett barnkalas och de härliga vindarna.

Ledsen för min dåligt uppdatering under helgen.
Min helg har varit fantistiskt bra,
Den började med att vi hade en liten middag här hemma i Fredags, Mathias fyllde år och såklart var han på plats vilket vi uppskattade väldigt mycket. Linnea var också här, det finns en sak som summerar våra träffat, alltid lika skoj & mysigt. Mette var med, mys! och så kom Calle, skoj!
Det blev lite Taco och glasstårta. Jag var väldigt trött efter en vecka som kanske inte har varit den bästa. I alla fall inte i skolan. I Lördags vaknade jag ganska så tidigt eller jag blev väckt ganska tidigt. Åkte iväg till gymmet med Louise och mamma, vilket var starten på vår mysiga dag. När vi kom hem bytade vi om och stack ner till stan och shoppade. För mig blev det en silver ring och en super snygg kjol. På eftermiddagen kom Carolina och Johanna till mig och vi började fixa med Jelenas present. Så roligt!
Vid sju åkte vi hem till hennes tjejmiddag och vi hade så sjukt roligt. Att se hennes min när hon öppnade presenterna var en ren upplevelse. Tack för allt Jelena, du är guld värd!
På kvällen sen eller natten kom min älskling till mig, och det så underbart att få somna hos honom. Idag var vi uppe vid halv 12, sen vid ett bar det av till Svedala och Caspers barnkalas, vi hade lite lekar och så vilket verkade vara uppskattat hos barnen som skrattade och hade roligt.
Nu ikväll har jag gjort en del av företagsekonomi läxan. Jag har lämnat Robin vid bussen, hatar verkligen att åka i från eller lämna någon speciellt dig.
Nu ska jag sova skola imorgon, underbart?! hmm.
Sen blir det i alla fall derby, malmö-helsingborg

Måste bara nämna det, har det inte var helt underbart väder i helgen? riktgit höst väder. Det har liksom varit varmt i bland och sen har det ändå varit de kylliga vindarna som har gjort att man har fått ta på sig en extra tröja eller en halsduk, tycker det är underbart. Blir så varmt. I Östersund har ni redan fått gula blad på träden, men det är ändå så fint! Tänk om vi kan få en ljus höst.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Jelena

Tack själv gumman! du är så underbar <3

2009-09-04 @ 10:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0