jag glömmer att leva i nuet.

Det är fredag, det är kallt ute, ljusen på mitt rum är tända, lycktan som köptes i vecka är uppe och avslappningen efter denna vecka är i full gång. Fast jag ligger och funderar på varför jag alltid längtar till fredagar? Visst det är skönt att veta att man har ledighet framför sig, att man kan sova länge. men vad är det mer?
jag tror att jag har slutat njuta av vardagarna. Ska börja med det igen. annars känns det som att vardagarna är gråa och helgen är jätte ljus. hmm.. dagens gåta.

Idag har jag varit i skolan som alla andra dagar. fast idag var det speciellt, våra lärare gick lucia för oss. väldigt roligt och mysigt. efter firandet gick jag in och gjorde ett matte prov som jag är väldigt stolt över. sen har jag inte gjort någonting har suttit med en väldigt bra vän i matsalen och pratat med allt och alla. Så roligt. Satt där i typ 2 timmar, sen åkte jag äntligen hem och städade. och nu känner jag mih duktig så nu tar jag det bara lugnt.

Ikväll blir det idol-kväll hemma hos en söt vän. Ska bli mysigt.
Nu ska jag gå ner och ta mig något att äta och njuta av att det är fredag.

Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för ikväll snuttan :)<3

2009-12-11 @ 23:50:05
URL: http://johannarundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0