Måndagen den 7 december & jag är ledig.

Det är Måndag idag och tiden bara springer fram. men har bestämmt mig nu för att jag ska börja leva. Ta tiden som den kommer och inte bara springa med tiden och utan lära mig att ta det lugnt. Nu har jag haft en tid då allt har varit lite mörkare än vanligt. Det känns ändå som att jag är på rätt väg igen. nu har jag äntligen saker att längta till. Julen ska bli super mysig.
Den 23 ska jag fira jul med min söta pojke och en del av hans släkt.
Den 24 blir det jul hemma hos Farmor & Farfar. 
Sen ska jag bara ta det lugnt. 

Igår var den andra advent och jag fick ett par super mysiga strumpor av mamma och pappa. 
Så nu sitter jag och pluggar matte. Blir träning ikväll.



Tyckte det var trevligt med en bild på oss.

Kommentarer
Postat av: Carro

Det tyckte jag med:D <3

2009-12-07 @ 22:57:32
URL: http://lalacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0