Grattis min älskling <3


Nu var det faktiskt ett tag sen jag skrev, och det har hänt en hel del i helgen.

I Fredags var jag på stan med Emelie, vi fikade lite o så, mys!
Nu är Emelie och solar, skönt!
På kvällen åkte vi hem till katta, Det känns som att jag har skrivit detta en gång innan,
men ja detta blir en summering.
Efter det åkte jag hem och såg "let´s dance" med mamma och pappa.

På Lördagen fyllde då pappa år som sagt, sov rätt så länge, sen blev det en lång frukost
med familjen -louise, sen kom Robin, Alex & Louise och vi började fixa inför kvällen.
På kvällen var mamma o pappas goda vänner här och mette.
Vi kollade på matchen, Henke spelade ju, YEAH! 
 
Igår fyllde min älskling 19 år, GRATTIS GRATTIS!
Vi vaknade på morgonen jag fixade mig och så sjöng vi för honom,
kanske inte jätte lyckat med ändå.
Så fick han sina presenter som jag hoppas han gillade.
Sen åkte vi hem till honom och började fixa för kalas.
Gästerna kom, kul att träffa alla :)

På kvällen skulle vi egentligen åka till Burlöv med Jessica,
men klockan var för mycket så jag och Robin åkte till Lund.
Bokade biljetter till filmen "dumpa han", Åt pizza och gick en runda i Lund.
Lund är ju såå mysigt, där ska jag bo!!!
Hoppas du hade en underbart bra dag min älskling.
Jag älskar dig <3

Love
Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0