Kladdkaka, mums!



Då var det äntligen Fredag idag,
Det känns så konstigt att varje vecka längtar alla alltid efter Fredag, haha!
Vilken lycka det är när den äntligen kommer! :)

Igår var jag lediig, och det var såå skönt. Steg up vi 9, och tog tåget till lund vid halv 10. Vid Centralen mötte framor o farfar mig, så körde vi till Nova. Där jag och farmor provade kläder, fick även de kläderna som är på bilden.
Jag har världens bästa farmor & farfar. Jag och Farmor åt också på nova.
Efter nova åkte vi hem till farmor och farfar och fikade och mös :)
På kvällen var det möte på fotbollen, inte jätte intressant kanske, eller ja föreläsningen var rätt intressant, men allt annat är sånt som lika bra hade kunnat stå på hemsidan. Fast i för sig är det alltid roligt att få sitta och prata med laget. TUMMEN UPP FÖR DET!
På kvällen skrev jag klart mitt uppdrag och pratade lite med Jessica, åhh vad jag längtar till sommaren, fick riktigt sommarkänslor. Åhh härligt.

Idag har jag pluggat matte nästan hela dagen i skolan. Efter skolan åkte jag och Alexandra till Tasty house och köpte nötter, GOTT! Sen har jag varit duktig och städat, ikväll kommer Johanna & Kim, wiie.

Nu luktar det kladdkaka i hela huset, MUMS! 

Hoppas ni får en bra helg söta läsare!
Love
Josefine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0