Lördag morgon, jag är uppe.

Klockan är nio och det är lördag morgon, jag är uppe.
Idag ska jag börja jobba klockan tio, är såå trött.
Igår kväll var vi på bio, jag och 8 andra underbaringar.
Innan bion var jag, carolina och amanda nere hos pappa på stranden.
Och så fikade vi i stan och började planera inför midsommar,
ska bli så sjukt roligt, längtar.
Sen kom min älskling in till stan, så gick vi och kollade på lite kläder och
köpte present till Tilde och ett linne till mamma.
Vi åt sedan på Bk,

Jag fick mina presenter av Robin igår, en telefon i form av läppar, en groda och
en mugg med alla våra bilder, love you <3

Bion var roligt, men den var inte jätte jätte bra.
Som sagt idag är det Lördag och jag ska hem till Linnea ikväll,

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0