stor?, liten?,stor?,liten?

I vissa människors ögon är man stor och i andras är man liten...
irriterar mig så mycket, när man verkligen försöker, och man verkligen vill,
så inser man efter ett tag att man inte är så stor i ögonen.
Tack!
En annan sak som jag har börjat tycka är rätt jobbigt, det är människor som
dyker upp i perioder, om man gör det på ett snyggt sätt så är det helt okej
för mig, men inte när man verkligen kämpar, så är man noll. Men efter ett tag
betyder man så mycket.
Jag accpeterar att man förändras, det gör alla!
Och vissa vänner har man i period viss, fine!
Men om man nu ska ha det så, så kan man väl i alla fall göra det på ett snyggt sätt.
Blir lite besviken :(

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Skriver samma sak till både dig och Louise hehe ;P

Jag vet att det har varit en seg period för vår vänskap, hoppas dock att vi kan vara där för varandra ändå, även om man inte alltid kan träffas. Vi har för stark och lång vänskap för att låta den bara försvinna. Och det tror jag vi alla tre tycker! Så vad sägs om att vi tre träffas i helgen?:D <33

2009-05-05 @ 15:42:06
URL: http://elleebellee.blogg.se/
Postat av: ellinoer

det känns lite som om det handlar aningen om dig och mig.. :( jag vet att det är jag som har gjort fel i mycket och det är jag ledsen för, du anar inte! men det känns också som om man är 2 om en vänskap och blir den trasig ska man vara 2 om att reparera den.. jag är villig att göra det, är du?<3

2009-05-05 @ 17:38:36
Postat av: Rebecca

vilken tur att vi alltid kommer att finnas där för dig :) <3

2009-05-06 @ 14:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0