Det lilla gör det stora.

Har precis kommit hem från idrotten, har precis varit borta på maxi och köpt mig en påse med mina favorit nötter och en liten godis påse. Nu sitter jag här vid datorn och kollar ut på en underbar höst dag. självklart sjunger Melissa Horn för mig. Jag är lycklig.

Igår var Jessica och Robin, Alex här hemma och det var super mysigt :) Innan dess vad jag i stan med Alexandra, och köpte mig en stor foto bok där jag klistat in bilderna från Tunisien.

Idag är jag lycklig trots att tankarna ständig går till människor som inte mår toppen bra i min omgivning. Det har också varit en hel del tankar på helgen och helgerna framöver. Fick en super söt kommentar idag. Det är verkligen det lilla som gör det stora, tack.

Nu blir det att plugga lite Natur och svenska, kanske hinner jag med lite idrott också :)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är verkligen jätteglad att jag har dig, även i de stormigaste ovädrena och när dagen inte faller på plats så som den ska. <3

2009-10-08 @ 18:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0