Alexandras 18års fest

Igår var det fest för Alexandra och attans så roligt jag hade. Vi spelade ölspelet, skrattade, dansade, pratade och njöt av att ha varandra så nära!
Alexandra gjorde succe med sina trillningar, och vi skämde ut oss genom att spela fel låt för henne när vi skulle sjunga för henne. HAHA!
Vi lyssnade på 10 000 röda rosor och skrattade!
Det var en helt underbar kväll som jag sent kommer glömma. Men imorgon åker min ängel till thailand och visst kommer jag sakna dig, men attans vad vi kommer ha mycket att prata om när du kommer hem!
HA NU SKIT KUL, <3



Lille "stora" kalle



Från oss
Tack för allt! <3


Kommentarer
Postat av: Natasha

Hej snäckan, hur går det för dig? när kommer du tillbaka <3 miss you

2010-02-22 @ 21:04:30
URL: http://natashapapadopoulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0