Sommarnatt att älska.

Ligger i trädgården just nu och njuter av att det äntligen är sommarväder. igår jobbade jag sen kom Sofie, Viola, Mette, Chrillis, Julia Niklas och jokke och jag hade så sjukt roligt.
vi spelade förfest spelet och sanning eller konsekvens. Så sjukt roligt. vi satt ute i vår trädgård med våra vinflaskor och skrattade som aldrig förr. vi tog bilder och pratade minnen och erfarennheter.
Sen somnade alla på olika ställen i huset, då två stycken somnade med mig i min säng + nemo.

Imorse vaknade typ alla samtidigt, vi gick ut och la oss och solade i trädgården. sen gick jag och jokke, niklas till maxi och handlade frukost, så sjukt mysigt har vi haft det! Det har verkligen varit sommar på högnivå. O jag bara går och ler hela tiden för jag älskar verkligen hur det har varit dessa två dagar! Känns lite som att vi har levt i ett kollektiv haha.

Tack finfina ni!

Nu ska jag fortsätta sola, städa och sen ska jag fixa mig för att åka och träffa Maria. Sen till min finfina pojkvän!

Puss på er! 
bilder kommer sen när jag fått tillbaka min dator!

Kommentarer
Postat av: Louise

jaha så jag var inte med?! :(

2010-06-17 @ 16:20:13
Postat av: fia

hade velat vara med - låter otroligt mysigt =)

2010-06-17 @ 21:25:01
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Josefine

Men louise du är inräknad ändå :D det vet du!

Sophia, du får gärna vara med nästa gång!

2010-06-18 @ 12:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0