Ledig från skolan, men 4 timmar på jobb!

Jag har en riktigt bra dag och helg framför mig. Vaknade vid kl 10 av att pappa skulle gå till jobb :) Gick ner och la mig i soffan, läste igenom alla bloggar och fixade frukost. Nu sitter jag med datorn i knäet och älskar att jag är ledig från skolan idag :) men om en timme ska jag bege mig till jobb. Har bestämt mig för att ta en promenad till jobb, underbart! Det blir inte jobb så länge idag, bara 4 timmar så det känns bra.
Sen vi kl 4 kommer Robin så ska vi handla present till Ann-marie som fyller år idag, grattis!
Ska också handla till Julia som vi ska på fest hos imorgon.
Sen ikväll ska jag ut och äta med Ann-marie, Dennis, Kevin, Nicole och Robin :)

Imorgon är det lördag och jag ska jobba mellan 11-17, louise ska gå med mig på jobb då hon ska börja jobba på söndag. Så jag hoppas att det blir en bra dag! Sen på kvällen blir de fest hos Julia och kanske pizza ätning innan. Vilken toppen dag!

Söndag ska jag vara hemma och plugga, måste verkligen komma igång med min vetenskapliga rapport! Sen fram mot kvällen blir det nog en tripp till Lund :)

Pusss!

Idag längtar jag riktigt mycket till åre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0