Sjuk idag :(

Idag vaknade jag men en sjuk föryldning, så det var bara till hoppa in i duschen för att se om det blev bättre. Men det blev det inte så jag tog på mig pyjamas, ringde till viola och kollade om hon kunde hålla i mötet som jag skulle hålla i idag. Sen hoppade jag ner i sängen igen och kolla på nyhetsmorgon. Somnade igen vid halv tio och vaknade vid elva. Min pojke sov hos mig i natt så vi åt frukost tillsammans sen begav han sig hem!

Jag skulle egentligen ta tag i min vetenskapliga rapport, men jag tycker att den är så tråkig. Ska försöka hitta min motivation att börja plugga igen! Ska lära mig mitt tal idag iaf och lära mig lite begrepp till vårt marknadsföringsprov på torsdag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0